Onsdag

Vaknade typ vid 12 tiden av att fågel ringde och sa åt mig och olivia å komma in till stan, så det blev att dra på sig något och fixa luggen sen drog vi till stan :)

Sen åkte vi hem med kvart över 3 tåget och olivia toade ;D Sen var jag tvungen att dammsuga eftersom jag lovade mamma att göra det -.-
Vart att ta en dusch och sen satt jah vid teven och latade mig en stund :)


Veckans planer:

TORSDAG:  Har inget planerat, så om nån vill hitta på något så smsa :D

FREDAG:  Powermeet med olivia och sen kommer niklas och jesper :D

LÖRDAG: Niklas å jesper är här, blir väl attt hitta på nått :P

SÖNDAG: Blir att hitta på nått, sen åker niklas å jesper hem :(

MÅNDAG: Blir Förmodligen att dra in till stan.

TISDAG: -II-

ONSDAG: Åker jag till Göteberg med familjen och kusinerna, blir Liseberg första dagen :D

TORSDAG: Blir nog att gå runt på stan i Göteborg.

FREDAG: -II-


Nu är det bara en månad kvar till Cypern oxå ♥


/ Kram Jenny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0