Dagen..

Har väl inte varit den bästa :/  Vaknade idag kl 06:15 av att jag hoppade upp ur sängen av en 7jävla åsksmäll :O Typ darrade 5 minuter efter ;) Så det va ju bara att gå upp..

Skulle ju gå till jobbet kl kvart i 8 men va livrädd, så jag typ sprang dit med musik i hörlurarna så jag inte skulle höra åskan ;P Men det regnade inte så himlans mkt just då som tur va :D
När jag kom fram så satt vi och väntade på att det skulle sluta regna, sen när det väl gjorde det så åkte vi iväg..
Efter 5 minuter började det ösa ner igen, så vi fick gå hem :)

När jag kom hem så hade jag inget att göra så jag satt mig vid datorn och kollade lite på tv och mös här inne medans det regnade och åskade ute :)

Vid kl 12 ungefär va jag så jävla trött så la mig framför teven och skulle vila lite.... (bara vila!!) , men sen vaknade jag upp vid 5!! :O aja inte trött nu i alla fall.

Så det har varit en ganska chill-dag idag! :)

Nu ska jag mysa med chips och glass för mig själv, men blir nog en snabb dusch först. Mamma är ju ute och äter med några vänner så jag är helt ensam :P

Hare bra! <33333

Längtar även extra mycke till vecka 31 :D ♥




/ Kram Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0