Torsdag

Haha vart rätt chill idag ;) Bara tre lektioner, SO, Hemkunskap (fick göra chokladbollar :P) och matte :)

Fast det som e drygt med torsdagar e att vi har 3,5 timmars håltimme mellan hemkunskapen och matten -.- Så jag, Ronja och olivia fick sätta oss i sal 008 och läsa :P Men jag läste bara 8 sidor sen sov jag resten av tiden och vaknade typ 5 min innan matten, så jag såg helt katastrofal ut :( Nästa vecka får dom fanemej väcka mig en kvart innan! ;D^^

Juste jag följer efter bussar oxå ;) och skriker ut genom fönstret och lipar!! ♥ ♥

// Kram Jenny ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

hehe och har för hög musik utanför vissas hus xD

2011-02-03 @ 21:36:25
Postat av: jenny

Ja det oxå ;)^^

2011-02-03 @ 22:00:05
URL: http://jennyyjohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0