Seg dag..

Dagen började med nationellaprov i svenska som gick superbra! :D Visst det va lite klurigt men jag fixade frågorna efter en stunds tänkande :) Gjorde alla frågor utom 9:an alltså 20 frågor av 21..

Dagen fortsatt segt, sen skulle jag ta bussen hem och jag fick tillbringa 1 timme i samma rum som ssk medans jag väntade på bussen!! :o

När jag kom hem så åkte jag med mamma och mormor till möbelaffären och kollade på lite mattor och tavlor och sådannt. Mamma hittade en ny matta som vi kommer ha sen när vi flyttar och jag hittade en skit snygg tavla med eifeltornet på ♥ Dock lite stor kanske :S Den var typ 2 meter hög och en och en halv meter bred, så får överväga om jag ska köpa den eller inte! :D

Sen nu har jag packat ihop lite i mitt rum och de tog 2 timmar -.-

// Kram Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0