Riktigt skön skoldag :D

Riktigt skön skoldag i dag asså! :)  Vår klass har vart as lugn idag, förutum no:n då ;)
På tyskan var vi bara 5 pesoner eftersom 9:3 är på prao, så vi kolla på nån tysk film som handlade om andra världskriget och judar som var fångar på konsentrationsläger. Sen efter lunchen hade vi gympa, men jag hade glömt mina kläder hos mamma :( Jag som ville va med och spela fotboll ( Så kul ju :( ) Men vi fick gå till sporthallen fram och tillbax ;) Det är ju skönt med en liten promenad oxå.

Men nu måste jag dra och plugga inför grammatik provet i engelska som är imorgon :( Kul då....  -.-
Sen blir det att kolla på nån film innan sängen. Säger goddnatt nurå utifall jag inte bloggar nå mer idag :D

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0