HAJKEN

Asså ärligt talat så var hajken det värsta jag gjort i hela mitt liv!!! Gå till sura med typ 10kg packning på ryggen, sen sätta upp tältet med ryggvärk och träningsvärk i typ hela kroppen.. Men kvällen va iallafall trevlig <3 Satt typ vid brasan hela kvällen. Varmt och mysigt. Somnade inte förren 10 över 1, då jag vaknade av att nåra gapade som galna höns och varulvar ;P haha... Vaknade dan efter vid kvart i 7. Bara att packa ihop tältet i spöregnet -.-
Sen skulle vi paddla hem... Det va ju ännu roligare. Typ 10 grader och man var dygnblöt efter 15 min i spöregnet, kalla fingrar, regn i ansiktet, motvind, kunde det bli värre?!

Men aja, nu är jag hemma och har duschat och ska snart äta. :D Jätteskönt är ordet!

Här kommer lite tråkiga bilder:

Som ni ser så ser jag förjävlig ut, men orka fixa sig när man ska va ute i skogen!
Ronja ville inte va med på bild :(

Trore va långsjön på bilden...

En till bild från långsjön..

Suddig bild, men fick ingen bättre just när vi vandrade ;D haha

Puss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0