11/9

Idag vaknade jag av att tindra kraffsade och mjauuade utanför min dörr. Kl var då 07:08, gick och öppnade dörren och la mig i sängen igen. Men det är ju såklart att hon ska börja puffas och kloa ;) Så hon fick göra det i 10 min, sen lyfte jag ut henne och somnade om till klockan ringde kl 10:10.

Jag åt frukost med Love och Kevin, sen drog jag och Kevin mer med kaffe. juice, ramlösa och lite nötter till tommy. Han är ju med i fiske tävling i skantzsjön så vi tyckte det var lite snällt att komma ner med det :)

Har nyss ätit nudlar xd haha, nyttigt! Men aja, funderar om vi ska åka till stan om en stund. Jag hoppas i alla fall på det, vill kolla på ett par höst/vinter stövlar  :)

        
 
Funderar på dom här :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0