Morgondagen

Imorn blir det redovisning av det vi gjort på temaveckan. Man ska tydligen ta med sin mentors grupp och redovisa vad man gjort under temaveckan, blir väll sådär för jag är ensam om att ha naturmåleri i min mentors grupp. :(
Här kommer lite information vad vi gjort under veckan :).

Måndag:

På förmiddan åkte vi till trångfors å målade och på eftermiddan så gick vi ut å ritade och gjorde även klart våra tygpåsar.

Tisdag:

Utflykt till Åsby mini zoo på förmiddan och på eftermiddan blebv det mera måleri.

Onsdag:

Heldags utflykt till ramnäs, där vi kollade på när dom blåste glas och sen fick vi måla fritt. Glasblåsnigen var rätt häftig faktiskt. :D När vi skulle åka hem så missade vi såklart bussen, thorsson hade strulat till det och vi stod och väntade vid fel busshållsplats, så vi fick ta tåget hem...  snacka om att jag hade ont i mina fötter den dan!! 

Torsdag:

inte gjort så mkt förutom att kolla på cabbaren som var rätt rolig och att göra ramar till våra teckningar.

och imorn redovisning. jag vet inte ens när vi börjar eller var vi ska vara! Någon som vet det?? :)
Men aja, tror jag ska gå och sova nu :D, så hare bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0