Gårdagen

Gårdagen var helt ok, men samtidigt ganska seg ;P
På morgonen åkte jag, Alice, Kajsa, Fia och sari till stan för att hitta tält till Alice och lite annat nödvändigt till hon som hon ska ha med sig på festivalerna hon ska på i sommar, det var ganska kul, men jag hittade inget i stan :( +att jag glömde kortet hemma!!
Sen hem å äta för att sedan följa med pappa till gävle för att hämta vår nya badtuna :D Rätt kul tänkte jag!
Inna vi kom iväg skulle pappa tanka och lite annat, sen drog vi till coop och köpte en varsin dricka och godis. ;P
Det stek heta vädret gjorde ju inte resan så mkt bättre heller! ;D

Vi åkte hemifrån kl 13.45 och det tog  2½ timma för oss att komma fram till gävle. Känndes som det tog fyra timmar i den värmen, men det var inte lika fint i gävle så ;) När vi kom ti han som hade gjort vår badtunna så såg jag hur lyxigt han bodde! Inte lite avundsjuk ;O
Han hadde två timmer hus, höll på att bygga att garage av timmer och bodde aldeles vid en sjö :O + han hade en egen jättestor byggfirma......

Vägen hem gick lite fortare men det var ändå segt att sitta i bilen i timmar. Kom hen ungefär kl 19.15, så det tog oss 6 timmar + några pauser :)

På kvällen lite mys med Alice ock kollade på filmen Simone :D  

                                                 Det var min dag det!! hare bra alla :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0