Stan

Kom hen från stan för ett tag sen. Jag å Alice och pappa tog bilen in för att kolla på en present till Fia och så skulle vi lämna in datorn för det hade blivit nå knas med sladden, men vi fick lov att köpa en ny sladd för att garantin hade gått ut för en vecka sen... :( Segt!! Vi hittade även en present till fia på nisses, sen drog vi in till centrum för att möta upp Sari och ungarna på lindex. När dom var färdiga drog pappa hem med Bella och Fia, och vi drog å åt.När vi ätit hade vi 45 minuter på oss till nästa tåg gick, så vi gick till kiks och kolla på solglasögon till Kajsa.. Hon hittade ett par gula för 139 kr, tyckte det var lite dyrt för blillor+att dom var lite stora på henne, mina kosta bara 50 spänn på rixfm festivalen. Gick även in på Bikbok där jag hittade en top.


Den ser vit ut på bilden, men blommorna är ljus rosa :)


Kommentarer
Postat av: daniella

ge mig din tröja :D

2010-08-08 @ 15:11:34
URL: http://daniellafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0